|
|
Side 1 af 4 |
[ 35 indlæg ] | Gå til side 1, 2, 3, 4 Næste |
| Udskriv emne | Forrige emne | Næste emne |
| Forfatter | besked |
|---|---|
|
Administrator Bruger oprettet: 30. jun 2008, 14:34 Indlæg: 35 |
Nu ruller Ivækstprisen 09 i en ny version, der er 100 % demokratisk, 100 % brugerdrevet og 100 % ekspertfri.
Er du tilfreds med de nye ændringer - eller har du andre kommentarer til prisen? |
| 11. sep 2009, 10:03 |
|
|
Bruger oprettet: 17. okt 2009, 11:45 Indlæg: 13 |
Jeg synes, det er fint med en 100% brugerstyret afstemning, men vil anbefale, at man til næste år indfører den begrænsning, at den enkelte kandidat kun må blive opstillet i en enkelt kategori.
Teoretisk set har alle kandidater samme muligheder, men virkeligheden er en anden. En forening som Xtrafamily har eksempelvis et meget stort stemmegrundlag i kraft af dets mange medlemmer, og som tidligere medlem har jeg oplevet, at Lonni Stærk Olsen dels selv opfordrede os til at indstille hende og dels flere gange opmuntrede os til dagligt at stemme på hende i alle 4 kategorier. Som afstemningen er skredet frem, ser det ud til, at der alligevel bliver lidt spænding om resultatet, men jeg oplever, at Xtrafamily har fået et urimeligt forspring på grund af de nye regler. |
| 1. nov 2009, 19:56 |
|
|
Bruger oprettet: 1. nov 2009, 19:55 Indlæg: 7 |
Ja jeg er så også tidligere medlem af xfamily...Der kommer jeg bestemt ikke igen..Også jeg oplevede at der fra lonnies side konstant blev opfordret til at folk skulle stemme for med den gratis reklame det ville give kunne der jo komme flere medlemmer hvilket ville være godt for siden...Men enhver ved jo at det også ville betyde flere penge for Lonni da det koster 49 kroner om måneden at være medlem..
Jeg oplevede at da der var medlemmer der kritiserede den aggressive fremgangsmåde dagligt for at få folk til at stemme ja så blev indlæggene SLETTET...Alle der forholdt sig kritisk ja de så deres indlæg blive slettet... Jeg oplevede at der blev indført nye regler om hvad man måtte sige og man måtte ikke være negativ osv....Se her meldte jeg mig ud for jeg kan skam ikke lære folk ordentlig at kende hvis der bliver lagt bånd på folks holdninger og meninger...Et menneske har vel både positive og negative holdninger!!!Men hvis man talte Lonni imod ja så så jeg indlæg blive slettet og kun de positive stod tilbage...alle Lonnies trosfælder der heppede på at folk skulle huske at stemme... Jeg vil gøre hvad jeg kan for at stemme på alle andre for i mine øjne skal man ikke presse folk til at stemme...Slette dem der er imod....Næhhh man skal lytte til mennesker for på den måde lære man det hele menneske at kende og det er vel det man skal når man er på et skab nære relationer hjemmeside som man iøvrigt betaler for... Så mit råd er at man IKKE bør stemme på Lonni |
| 1. nov 2009, 20:05 |
|
|
Bruger oprettet: 16. okt 2009, 19:55 Indlæg: 10 |
Jeg er blevet SMIDT ud af xtrafamily.dk uden nogen form for varsel og uden nogen form for begrundelse. Jeg har sendt flere mails til xtrafamily. dk, for at få en forklaring, men det eneste svar jeg har fået, er at alle mine henvendelser går til xtrafamilys advokat.
Jeg har, dengang jeg var inde i varmen ( og i en god mening ), selv indstillet Lonni Stærk Olsen til årets kvindelige iværksætter og årets overlever. Da jeg tillod mig at kritisere Lonni for at have sendt en anden tekst ind til årets kvindelige iværksætter i stedet for den jeg havde forfattet, blev hun meget vred. Jeg måtte ikke kommentere noget i forum og komme med min mening, hvis ikke jeg var positiv. Lonni kan ikke tåle og ikke tackle negativ kritik, og det er efter min mening ikke en vinder værdig. Jeg havde aldrig drømt om at det hele kunne ende sådan. Jeg har altid syntes at ideen med xtrafamily.dk var alletiders. Jeg har været rigtig glad for at være medlem, og jeg har prøvet at advare Lonni om, hvodan det kunne gå hende hvis hun ikke tog det første medlem, hun smed ud, tilbage. Lonni har ikke villet høre på mit råd, og svarede bare igen med at smide mig ud også, og ja, så kan jeg jo ikke gøre andet end dette. Mit indlæg hører måske mere ind under "hvad kendetegner en værdig vinder", men nu var tråden jo ligesom startet her. |
| 1. nov 2009, 21:09 |
|
|
Bruger oprettet: 2. nov 2009, 22:22 Indlæg: 8 |
Anna Halager (fisken69):
Jeg er også et tidligere medlem af xtrafamily. Lonni Stærk Olsen smed mig ud uden nogen begrundelse. jeg opfyldte ikke betingelserne for at være medlem. Hun skrev at beslutningen var taget af advokat og "bestyrelsen." Men når en forening har en bestyrelse, skal medlemmerne jo underrettes om bestyrelsens sammensætning og om vedtægterne, ikke sandt?! Min intuition siger mig, at bestyrelsen i xtrafamily er ... Lonni Stærk Olsen. Et firma har jo også et CVR nr., men jeg kan ikke se, at der er noget. De medlemmer, jeg kan se er blevet smidt ud af xtrafamily har alle været positive og prøvet på at hjælpe Lonni Stærk Olsen og xtrafamily med forslag til tiltag, osv. Men Lonni vil have, at alle indlæg i fora skal være positive og rosende. Men livet er jo ikke lyserød candyfloss, vel? Jeg kan ikke holde mig selv ud, hvis jeg skal kæmpe for altid at rose Lonni, når hun ikke tåler nogen form for kritik. Så derfor mener jeg, at Lonni ABSOLUT IKKE er nogen værdig vinder af ivækstprisen. Men det er derimod alle de andre, der er indstillet til prisen! De fortjener at vinde! |
| 2. nov 2009, 22:41 |
|
|
Bruger oprettet: 17. okt 2009, 09:08 Indlæg: 1 |
Det var da en utrolig ubehagelig lugt der er herinde, det lugter da langt væk af forurettede kvinder, man skulle tro i kendte hinanden (smiler).
Dette er et personangreb i den grad, føj hvor kan nogle kvinder da være afskyvækkende. Jeg er så det lykkelige medlem af xtrafamily, og det har jeg da tænkt mig at blive ved med. Jeg bliver ikke så nemt småbørnsfornærmet, og har da også andet at tage mig til end at lave smedekampagner mod andre. Mon ikke i skulle tage og bruge jeres kostbare tid på noget positivt og fornuftigt, i stedet for at prøve at ødelægge noget smukt som xtrafamily. Hvis det er sådan i behandler mennesker der ikke lige danser efter jeres pibe, ja så er det måske meget godt at i ikke er medlemmer mere. Hold nu op med jeres buhu jeg er ikke blevet taget alvorligt, og prøv at finde et sted hvor i gør noget gavn. Jeg vil lige understrege at jeg altså kun betaler 229 kr pr år, og ikke 49 kr pr mdr, så hvor du har disse tal fra ved jeg ikke. Jeg ønsker jer det bedste i fremtiden, og ønsker for jer at i må komme videre i livet. annah skrev: Anna Halager (fisken69): Jeg er også et tidligere medlem af xtrafamily. Lonni Stærk Olsen smed mig ud uden nogen begrundelse. jeg opfyldte ikke betingelserne for at være medlem. Hun skrev at beslutningen var taget af advokat og "bestyrelsen." Men når en forening har en bestyrelse, skal medlemmerne jo underrettes om bestyrelsens sammensætning og om vedtægterne, ikke sandt?! Min intuition siger mig, at bestyrelsen i xtrafamily er ... Lonni Stærk Olsen. Et firma har jo også et CVR nr., men jeg kan ikke se, at der er noget. De medlemmer, jeg kan se er blevet smidt ud af xtrafamily har alle været positive og prøvet på at hjælpe Lonni Stærk Olsen og xtrafamily med forslag til tiltag, osv. Men Lonni vil have, at alle indlæg i fora skal være positive og rosende. Men livet er jo ikke lyserød candyfloss, vel? Jeg kan ikke holde mig selv ud, hvis jeg skal kæmpe for altid at rose Lonni, når hun ikke tåler nogen form for kritik. Så derfor mener jeg, at Lonni ABSOLUT IKKE er nogen værdig vinder af ivækstprisen. Men det er derimod alle de andre, der er indstillet til prisen! De fortjener at vinde! |
| 3. nov 2009, 16:39 |
|
|
Bruger oprettet: 17. okt 2009, 11:45 Indlæg: 13 |
Til Zonen: Nu ved jeg ikke lige, hvem du referer til i dit indlæg, når du snakker om en lugt af forurettede kvinder, der laver smædekampagner og kommer med personlige angreb. Jeg for mit vedkommende må melde ram forbi.
Jeg har tilladt mig at give udtryk for mine oplevelser i Xtrafamily, og det er faktisk en grundlovssikret ret i vores samfund. Du har imidlertid ret i, at vi kender hinanden, for vi har alle erfaringer med Xtrafamily. 3 er blevet eksluderet og en enkelt har selv meldt sig ud, fordi hun ikke brød sig om lugten i dét bageri. Det fremgår helt klart af indlæggene, så det er der ingen grund til at "gætte sig frem til". Jeg er selv en af de ekskludere, men vil dog ikke betegne eksklusionen som nogen katastrofe. Som jeg tidligere har givet udtryk, var sitet ikke et sted for mig, så jeg havde under ingen omstændigheder fornyet mit abonnement. Derimod er jeg noget fortørnet over den måde, det er foregået på. Den finder jeg stærkt kritisabel, og det forbeholder jeg mig ret til at give udtryk for. Mht betalingen er månedsprisen afhængig af, hvor mange måneder man binder sig for. Jeg kan ikke forstå, at det er ukendt for dig med de tætte forbindelser, du har til Lonni. Jeg har netop checket min indbetaling, og jeg gav 139 for 3 måneder, hvilket vil sige 46,33 pr. måned, så Nusers oplysning er altså ikke helt hen i vejret. Efter min etik er det ikke i orden, at man mod bedre videnden skyder andre folk i skoen, at de løber med en halv vind eller måske ovenikøbet lyver. |
| 3. nov 2009, 18:32 |
|
|
Bruger oprettet: 16. okt 2009, 19:55 Indlæg: 10 |
kære zonen, du må jo kunne lide denne lugt, eftersom du opsøger mig og andre hvor vi end er, for at chicanere os.
det forbavser mig faktisk at du stadig er medlem af xtrafamily.dk, da jeg anmeldte dig for chicane lige før jeg selv blev smidt ud,( måske af den grund, at der var en anden der havde anmeldt mig). Det er måske dig der sidder i bestyrelsen i din søsters lille virksomhed xtrafamily.dk ( det må vi jo heller ikke få at vide hvem er ) og har været medvirkende til min eksklusion. Det der med at behandle nogen dårligt der ikke lige danser efter ens pibe,ja, den kan du vende mod dig selv og tage med tilbage til stifteren af xtrafamily.dk jeg bruger min tid på hvad som helst der interesserer mig, og nu har du pustet til ilden igen,og vakt min interesse endnu mere for dette emne. jeg vil slutte min diskution med dig her, da jeg ikke synes dette sted er egnet til det. |
| 3. nov 2009, 20:13 |
|
|
Bruger oprettet: 2. nov 2009, 22:22 Indlæg: 8 |
Her er en rettelse: Vi ved, at 4 medlemmer blev ekskluderet og 1 valgte at gå frivilligt, da hun hørte om eksklusionen.
Da Lonni skriver, at bestyrelsen i xtrafamily har ekskluderet mig - det er første gang jeg hører om en bestyrelse - formoder jeg, at Lonni sender meddelelse om indkaldelse til næste generalforsamling med dagsorden samt vedtægter til alle xtrafamily's nuværende medlemmer. Der skal naturligvis tages referat samt oplysning om, hvorledes bestyrelsen er sammensat og hvor mange medlemmer den har. Min intuition siger mig, at der er kun 1 i bestyrelsen, og det er Lonni, og at der er ikke er nogen ved siden af eller over Lonni. |
| 3. nov 2009, 20:36 |
|
|
Bruger oprettet: 19. okt 2009, 19:43 Indlæg: 3 |
Hmmm, i 4?
Den første tanke, der melder sig er, - hvad får i ud af det her? I var ulidelige med alt jeres brok, da i var medlem af XtraFamily... virkelig ulidelig! Nu fortsætter i herinde..?? Besynderlig mentalitet Kan kun opfordre læserne til at besøge www.XtraFamily.dk og tjekke sitet ud med egne øjne. Man kan ikke andet end glædes over at der findes personer som Lonni Olsen. Hun har hjertet på rette plads. Har i? |
| 3. nov 2009, 21:32 |
|
|
|
Side 1 af 4 |
[ 35 indlæg ] | Gå til side 1, 2, 3, 4 Næste |
|
Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |