|
|
Side 1 af 1 |
[ 7 indlæg ] |
| Udskriv emne | Forrige emne | Næste emne |
| Forfatter | besked |
|---|---|
|
Bruger oprettet: 19. aug 2008, 12:54 Indlæg: 2 |
Jeg står med en række produktionsopgaver, som jeg gerne vil finde en partner til at varetage. Jeg er især interesseret i at undersøge mine muligheder for at lægge min produktion til udlandet. Kan I give nogle gode råd om, hvor jeg skal begynde og hvad jeg skal tænke ind?
Venlig hilsen, P. Nielsen |
| 19. aug 2008, 12:57 |
|
|
Administrator Bruger oprettet: 30. jun 2008, 14:34 Indlæg: 35 |
Kære P. Nielsen,
I vores administrationstema kan du bl.a. læse om, hvad du bør tage højde for, når du skal ud og finde en outsourcingpartner eller vil rykke til udlandet. Se f.eks. disse links: http://www.ivaekst.dk/vaekst/1/2/4/0/ou ... -og-vaekst http://www.ivaekst.dk/vaerktoej/6/20/0/ ... ingpartner Mvh. IVÆKST redaktionen |
| 25. aug 2008, 14:45 |
|
|
Bruger oprettet: 19. aug 2008, 12:51 Indlæg: 2 |
Er du klar over hvor meget børnearbejde og fuldstændig urimelige arbejdsvilkår der foregår i udlandet??? Tænk lige over hvad du vælger fø'r du bare rykker din produktion til udlandet for at spare penge!!
|
| 25. aug 2008, 15:04 |
|
|
Bruger oprettet: 19. aug 2008, 12:54 Indlæg: 2 |
Jeg har på ingen måde i sinde at udnytte arbejdskraft i tredjeverdenslande el.lign.! Den slags insinuationer bør du vist holde for dig selv, før du ved hvad sagen drejer sig om, Morten Danielsen. Jeg producerer elektroniske mikroenheder, som er svære at finde medproducenter til at varetage inden for landets grænser, så jeg vil gerne søge til udlandet, da der er større muligheder for at finde folk med de kompetencer, jeg har behov for.
Venlig hilsen, P. Nielsen |
| 2. sep 2008, 11:25 |
|
|
Bruger oprettet: 3. dec 2008, 12:28 Indlæg: 3 |
Jeg hørte en lille ting om børns arbejdskraft, men de børn, der arbejder uden den rigtige alder har deres egen grund. Jeg tror, at vi kunne sætte en stopper for dette ved at gøre noget, der kunne muligt ændre deres liv. Du gør et stort og håber, du opretter flere anordninger, der forhindrer barnet laboring.
_________________________________ Ansigt Masserer |
| 3. dec 2008, 12:46 |
|
|
Bruger oprettet: 7. apr 2009, 21:10 Indlæg: 1 |
Kaer P. Nielsen,
Jeg laeste dit indlaeg om outsourcing i udlandet. Jeg er civilingenioer og er bosat i Tunesien og driver en fabrik indenfor elektronik med 100 medarbejder. jeg har startet virksomheden for Tre aar siden. Det kan vaere en udfordring at finde den rigtige partner og at sikre at kvaliteten er i top som vi dansker forventer og man skal ogsaa vaere opmaerksom paa kulturelle forskelle der kan vaere en hinder for kommunikation. Selv i Tunesien der er taet paa Europa og europaeiske standarder. Hvad slags opgaver er du interesseret i at outsource? Maaske kan jeg raadgive dig. Du kan svare paa min mail mounir.ennabli@sicor-tunisie.com. MVH Mounir Ennabli |
| 7. apr 2009, 21:28 |
|
|
Bruger oprettet: 30. maj 2010, 14:22 Indlæg: 1 |
Hej P. Nielsen,
Jeg leder et IT software team i udlandet der arbejder for danske virksomheder og har gjort det i en del år. Ved at have en dansk leder af teamet, som er vandt til at arbejde for det danske marked, til DK synkrone tider (!), undgår du mange af de faldgrubber der typisk kan være i outsourcing. Jeg vil og kan selvølgelig levere referencer. Hvis du er på LinkedIn kan du søge efter David Bachmann (web developer and team leader). Har bla. udviklet web portaler og 3D spil til træning af medarbejdere. Vi arbejder med samme arbejdstider som DK (blot en del flere timer...) og du kan på ethvert tidspunkt se med på vores skærme ganske som hvis vi sad på dit kontor... Du er velkommen til at kontakte mig på 36981063. Og forresten: Vi bruger ihvertfald ikke børnearbejde, for vores medarbejdere har mindst 10 års erfaring. (;-) Bedste hilsner David Bachmann DBTech Programmers TEL: 36981063 |
| 30. maj 2010, 14:29 |
|
|
|
Side 1 af 1 |
[ 7 indlæg ] |
|
Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |