|
|
Side 1 af 1 |
[ 5 indlæg ] |
| Udskriv emne | Forrige emne | Næste emne |
| Forfatter | besked |
|---|---|
|
Bruger oprettet: 19. aug 2008, 12:50 Indlæg: 5 |
Hej ivækst
Hvor kan man søge økonomi til at starte selvstændig virksomhed? Jeg vil gerne starte min egen forretning op, men er i tvivl om hvor jeg skal starte og hvordan jeg skaffer pengene til det... Venlig hilsen Peter |
| 25. aug 2008, 15:10 |
|
|
Bruger oprettet: 13. aug 2008, 12:16 Indlæg: 1 |
Det er svært - næsten umuligt - at rejse penge. Særlig i øjeblikket.
Selvom du kan få en bank til at hjælpe dig, vil de med garanti bede dig om at kautionere personligt, og så er du vel ligevidt. Bedste bud er at få finansiering gennem dine leverandører. Billigste bud er at bruge din private friværdi/formue. Har du overvejet det? |
| 5. sep 2008, 12:16 |
|
|
Bruger oprettet: 19. aug 2008, 12:50 Indlæg: 5 |
Hej Vigo,
Tak for dit svar. Ja, jeg har overvejet at tage et lån i min friværdi, så det bliver nok også den plan, jeg går med. Jeg ville bare lige høre, om der er nogen her, der har erfaring med at rejse midler til etablering. Hvis der er andre, der har gode råd, hører jeg meget gerne fra jer. Venlig hilsen Peter |
| 8. sep 2008, 14:45 |
|
|
Bruger oprettet: 13. aug 2008, 12:16 Indlæg: 2 |
Sorry, men du spilder din tid med banker og andet finansiering. De er totalt i baglås. Hvilken type virksomhed skal du rejse penge til?
|
| 14. sep 2008, 00:18 |
|
|
Bruger oprettet: 3. dec 2008, 12:28 Indlæg: 3 |
Jeg har overvejet at tage et lån i min friværdi. Jeg vil bare høre, hvis der er nogen her, og hvis der er andre, der har gode råd, jeg vil meget gerne høre fra dig.
_________________________________ Ansigt Masserer |
| 3. dec 2008, 12:39 |
|
|
|
Side 1 af 1 |
[ 5 indlæg ] |
|
Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |